2011. november 13., vasárnap

Az első óra

     Nagyon izgatott voltam az első óra előtt. Vajon milyenek lesznek a csoporttársaim, milyen lesz a hangulat? Egy új dolgot elkezdeni mindig olyan izgalmas. 10- en voltunk egy csoportban. Beültünk a terembe.
     Ilyen egy Il Makiage oktatóterem:

     Bemutatkozott az oktatónk,  és nekünk is ezt kellett tenni. Ez feloldotta a hangulatot, hiszen elég különböző területekről csöppentünk oda,  mégis mindannyiunkban közös volt a sminkelés szeretete. És még valami, ami közössé vált bennünk: a csodálat. Megnézhettünk néhány oktatói munkát, lenyűgöző alkotások voltak. Ha egyszer én is megtanulhatnék így sminkelni......

     A bemutatkozó blokk után elkezdődött az elméleti oktatás. Az első három óra ugyanis az elméletről szól. Az alapoktól kezdtük el. Milyen szerepe van a sminkelésnek, milyen területei vannak. A szükséges eszközök, extra kellékek. És megismerkedtünk magukkal az Il Makiage termékekkel is, hiszen a későbbiekben ezeket fogjuk használni. Bármilyen kérdés merült fel - és volt bőven, hiszen csak az első alkalomról van szó - kielégítő választ kaptam rá. Nem éreztem a "Hogy kérdezhetsz ilyet? Hát még ezt sem tudod?" dolgot. És nagyon jó ilyen környezetben tanulni, mert a kezdeti csalódások és negatív impulzusok le tudják törni az ember lelkesedését.
     Három órás egy-egy ilyen képzés. Az óra végére sikerült összebarátkoznom a többiekkel, és nagyon hasznosnak éreztem az ott tanultakat. Eddig teljesen pozitív a benyomás az Il Makiage életérzésről.

És még mennyi minden hátra van..... :) Már alig várom.

4 megjegyzés:

  1. Lilla:
    Ez a fénykép lélegzetelállító, egyszerűen hibátlan!!! Én is meg szeretném tanulni :)

    VálaszTörlés
  2. És még mennyi gyönyörű fénykép van, melyet az oktatók készítettek......

    Imola

    VálaszTörlés
  3. Ez a smink tényleg lélegzetelállító!!
    Ezt itt tanítják? Hogyan lehet ide bejutni? Aki tud erről bővebb információt, írja le nekem!!

    Trixy

    VálaszTörlés
  4. Szia Trixy!

    Ez a smink már egy oktatói munka, mi halandók csak csodálhatjuk :) De kellő kitartással,szorgalommal biztosan fejleszthető a tudás, és persze a született tehetség.
    Kezdésnek szerintem iratkozz be egy tanfolyamra és próbáld magadba szívni a tudást :)

    VálaszTörlés