2011. november 13., vasárnap

Második óra

     Már alig vártam a következő alkalmat. A bőrtípusokról volt szó.

     Eddig nyilván csak a saját típusomat ismertem. Arról is annyit, amennyit a kozmetikusomtól tudok. Leendő sminkesként viszont kötelességünk tudni ezt is. Hiszen a különböző bőrtípusok különböző előkészítést igényelnek. És egy jó szakembernek fel kell tudnia ismerni melyik kategóriával áll szemben. A bőr előkészítése a sminkelés alapja. Ha valaki ezt nem tudja megfelelően, szerintem akár az egész sminket el is ronthatja.
     Nagyon sokat jegyzeteltem ezen az órán, de minden egyes betűt megérte leírni.
     Éreztem, hogy valami elkezdődött :) Il Makiage lány vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Én egy kozmetikus lány vagyok. A bőrápolással kapcsolatban teljesen otthon vagyok, és sminkelni is tanítottak minket, de az Il MAkiage tanfolyamon egészen új dolgokat is tanultam.
    Azt hittem nekem nem tudnak újat tanítani, de a barátnőm, aki nálatok végzett egy tanfolyamon, néhány dologban ügyesebbnek bizonyult, mint én vagyok. Így nem hagyhattam annyiban, beiratkoztam én is, és jó néhány új tapasztalatra tettem szert végül. Ezt a meglévő vendégköröm is igazolni tudta.
    Köszönöm!

    Piroska

    VálaszTörlés