2011. november 15., kedd

Kilencedik óra

És az izgalmak óráról órára csak fokozódnak ! :)

Tushasználat, műszempilla. Ez is két olyan témakör, amelyekért rajongom.

                      
    



                                           


     A műszempillával olyan vonzóvá válik a tekintet. Minden archoz, minden színhez csodálatos. Azt írtam rajongom a tushasználaért, ez így is van, de képeken csodálom őket. Ugyanis nem tudtam használni. Így kicsit izgultam az óra előtt. Fel is készítettem a modellemet, hogy bizony ma nagyon türelmesnek kell lennie velem. Nem mondom, hogy rögtön sikerült, de kitartóan gyakoroltam.

     Az óra második felében pedig a szájápolásról, és a szájfestésről volt szó. Beleszerettem az Il Makiage rúzsokba, nekem ez az árnyalat lett a kedvencem, gyönyörű:

2 megjegyzés:

  1. A műszempillát én is nagyon szeretem, de csak különlegesebb alkalamakkor használom. Teljesen megváltozik tőle a tekintetem.
    Az Il Makiage rúzst én is nagyon szeretem. Nagyon intenzív színvilág.
    És gratulálok a blogodhoz.
    Katinka

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Katinka!

    Az Il Makiage rúzs valóban tökéletes :)

    VálaszTörlés