2011. november 15., kedd

Tizenegyedik óra

     A mai alkalommal teljes nappali sminket kellett készítenünk. Az előző éjszaka nagyon sokat gondolkodtam rajta. Szerettem volna megmutatni a bennem szunnyadó tehetséget.


    A nappali sminknek is sok fajtája létezik, mindenkinek máshol van a határ. Van, aki már egy szemhéjtust sem tud elképzelni nappalra, más viszont akár egy füstös szemfestést használna. Ezért van az oktatónk, aki korlátok közé tudja ezt szorítani. Illetve a "szorítani" kifejezés talán erős. Inkább tanácsokkal lát el minket. Nagyon fontos megtanulni a tökéletes nappali sminket, hiszen ez bármikor alkalmazható.
     Én gyakorlásképp egy szombat délutáni shoppingolás előtt hívtam át öt barátnőmet, és mindegyikük számára készítettem nappali sminket. Így vágtunk neki a szombat délutánnak :)
     De megígértem nekik, hogy hamarosan egy ilyet is kapnak majd tőlem (remélem)


8 megjegyzés:

  1. Én nagy híve vok a füstös szemeknek. És bátran használom a tust nappali fényben a hétköznapokra is. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is megszerettem a tust, olyan jó,hogy különböző hatást lehet vele elérni :)

    VálaszTörlés
  3. Egy élmény volt olvasni ezt a történetet! Biztos nagyon jó dolog lehet egy ilyen tanfolyamon részt venni. Én kétszer voltam ingyenes sminkelésen, de a hangulat és a sminkes lányok hozzá állása nagyon tetszett! Én nagyon jól éreztem magam akkor! És tényleg nagyon sok hasznos sminkelési tippet kaptam. Amit a mai napig alkalmazok! :) Ajánlom mindenki figyelmébe a céget! :) sandrea

    VálaszTörlés
  4. Jól látod, nagyon jó dolog egy ilyen tanfolyam :)
    Az Il Makiage színesebbé tette az életem, és szerintem másokét is :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.Bizztos maradandó élmény ez amit csinálsz és részt veszel az ilyen dolgokban :)Kívánok további sikereket :) livi.

    VálaszTörlés
  6. Valóban,nagyon jó érzés, és minden smink egy-egy új élmény,nagyon szeretem :)Köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Szia Imola!Gratulálok a vizsgádhoz!Remélem,kedvet kapsz további szintek elvégzéséhez is:)Piri

    VálaszTörlés
  8. Szia Piri!

    Köszönöm szépen! Ezek szerint te már több szintet is elvégeztél az Il Makiage-nál? :)

    VálaszTörlés