2011. november 15., kedd

Nyolcadik óra

     Ti tudjátok mi az a mélyítővonal, és hogy különböző fajtái vannak? Én már tudom.
    
     Utána pedig egy beauty sminket kellett készítenünk. Amíg nem kezdtem el a tanfolyamot, nem is gondolkoztam el azon, hogy a sminkeket is különböző kategóriákba lehet sorolni.
    
     Egyébként, kiívülről olyan egyszerűnek és könnyűnek tűnik ez a szakma. Persze ha valaki már gyakorlott, biztosan könnyedén játszik a színekkel és formákkal. Ám a megtanulásához türelemre és kitartásra van szükség.
    
     De megéri, én csak ajánlani tudom mindenkinek.


2 megjegyzés:

  1. Szia Imola!
    Még csak most leltem rá az oldaladra. Gratulálok hozzá, és további sok sikert kívánok. Jó volt veled egy csoportba járni, remélem a második szintet is együtt fogjuk elkezdeni!
    Puszi
    Hajni

    VálaszTörlés
  2. Szia Hajni!

    Én is remélem :)
    puszi

    VálaszTörlés