2011. november 16., szerda

Tizenkettedik óra

     A nappali smink után az esti következett. Kaptunk hozzá elméleti oktatást is. Majd a modellünkre kellett alkalmi sminket varázsolnunk. Nagyon vártam már ezt az órát. Ezek a sminkek olyan látványosak. Mindig csodáltam a fényképeket, és a híres embereket.  Én is szerettem volna megtanulni olyan szépeket festeni. A barátnőm, aki vállalta, hogy a modellem lesz ezen az órám a hétvégére pont egy Kiállításmegnyitót szervezett. Mivel ő volt a galéria vezetője, ezért fontos volt, hogy  a lhető legjobban nézzen  ki. Egy olyan sminket próbáltam elkészíteni az órán, ami majd a hétvégi eseményre is jó lesz.
     Valami ehhez hasonló volt az elképzelésem:


  
     Egy fehér ingruhához szerintem tökéletes választás.  Jól begyakoroltam a techinákakt, hogy péntek estére minden a lehető legjobb legyen.

3 megjegyzés:

  1. Szia .Gratulálok :) ez a smink a képen ez nagyon tetszik csak én nem tudom meg csinálni pedig vannak eszközeim rá :D

    VálaszTörlés
  2. Mert meg kell tanulni a technikáját, és jó ( Il Makiage) ecsetek kellenek hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. És az sem zavar, hogy ilyen, minden szempontból borzalmas pirosítás van a modellen??

    VálaszTörlés