2011. november 13., vasárnap

Találkozás az Il Makiage-gal

    


     Szóval egy szerda délelőtti napon ismerkedtem meg az Il Makiage sminkcéggel. Sétáltam a Westendben, és ott szólított le egy hostess lány. Egy sminkelésre szeretett volna meghívni, de éppen rohantam. Felírta a nevemet, hogy be tudjanak hívni egy ingyenes sminktanácsadásra. Két nappal később fel is hívtak. Időpontot egyeztettünk vasárnap délutánra. Az Andrássy útra kellett mennem. Ahogy kinyitottam az előtérben az ajtót, vörös szőnyeg tárult elém. Az vezetett fel a lépcsőn. Az emeleten a lépcsővel szemben egy szökőkút csordogált, a mennyezeten freskók. Gyönyörű épület. A recepciós pultnál kellett bejelentkeznem. Kitöltöttem egy regisztrációs adatlapot. Várakozás közben bemutatkozó/promóciós videó futott a plamza tv-ken. 
     Pár perccel később tartottak egy 10 perces tájékoztatót. Itt a vezető sminkes mutatta be a z Il Makiage céget, és a termékeket. Itt tudtam meg, hogy a cég oktatóközpontként is működik, és különböző sminktanfolyamok  vannak, ahol meg lehet tanulni a sminkelni. Engem érdekelt ez a lehetőség. mindig is vonzott a sminkelés. 
     Egy oktatásszervező lánnyal beszélgettem a tanfolyamról. De szerettem volna kipróbálni a termékeket, és megnézni egy sminkelést mielőtt döntést hozok. Bemutattak egy sminkes lánynak. Miközben alkotott az arcomon, kikérdeztem, hiszen ő is elvégezte a tanfolyamot. Mert ha valaki sikeresen befejezi, van lehetőség arra,hogy sminkesként dolgozzon a cégnél. A végeredmény nagyon tetszett. És végig olyan határozott ecsetvonásokkal dolgozott. Az egyik oktatóteremben pont vizsgáztak a tanulók. Így oda is be tudtam nézni, láttam a vizsgamunkájukat. Ekkor már biztos voltam benne, hogy ezt én is meg akarom tanulni.
     Igaz, hogy kicsit drágább, és hozzá kellett nyúlnom a spórolt pénzemhez, de biztos voltam benne, hogy megtérül. Így kerültem én az Il Makiage Birodalomhoz.

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Engem is a Westendben szólítottak le a hostess lányok. Egy olyan időpontot beszéltünk meg az első sminkelésre, amikor délután órám volt az egyetemen. Mivel olyan kicsi a világ, persze itt is összefutottam egy ismerősömmel, aki itt volt sminkes lány. De nem ő sminkelt ki végül. Vmi újra voltam kíváncsi. A sminkes lány kérdezte, milyen sminket szeretnék. Én persze nem a halvány nappali sminket részsítettem előnyben. Mondtam, hogy nyugodtan lehet durvább füstös is... :)
    Az eredmény magáért beszélt. Aznap hatalmas önbizalommal tértem be az órámra. Volt is sikerem odabent. ;)

    Nyuszika

    VálaszTörlés
  2. Óh, hogy te a nappalra is bevállalsz egy erősebb sminket?
    De a lényeg, hogy tetszett neked, és körülötted mindenkinek is :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a merész dolgokat. ;)
    Ti is merjetek bevállalósak lenni!! :)

    Nyuszika

    VálaszTörlés
  4. Én is jártam már az Il Makiage-nál. Velem is mindenki nagyon kedves volt.
    Akit mindenképpen kiemelnék, az a recepciós lány. Szeptember volt, még meleg nyárvégi idő, amikor megérkeztem. Nincs túl jó tapasztalatom a korombeli fiatal lányokkal, de Klaudia, mint később megtudtam a nevét, nagyon kedves volt velem. Vidéki lány vagyok, nemigen ismerem ki magam a nagyvárosban, ő viszont tényleg nagyon figyelmes volt és segített, amiben csak tudott. Ezúton is köszönet érte. :)

    Viola

    VálaszTörlés
  5. Kedves Viola!

    Két nagyon kedves és segítőkész szőke hajú recepciós lány is dolgozott ott abban az időben. És valóban nagyon pozitív dolog,hogy a korunkbeli lányok ilyenek is tudnak lenni :)

    VálaszTörlés