2011. november 16., szerda

Vizsga

     Levizsgáztam, kiváló eredménnyel teljesítettem az első szintes tanfolyamot. Gratulálok magamnak.
     Az elméleti tesztírással kezdődött. Szerencsére felkészülktem, nem ért váratlanul egy-egy kérdés sem. Gyorsan végeztem vele, és készülhettem a gyakorlati vizsgára. Sokat gyakoroltam rá, szerettem volna a lehető legjobbat alkotni. Már említettem, hogy Rihanna volt az inspiációm. Stílusban is próbáltam őt követni. A modellem haja hasonlított az övéhez. Nem a mostani vörös hajzuhatag, hanem a régi klasszikus barna.
    Az alapozás,púderezés után barnás-bézs szemhéjport használtam, fekete szemceruzával kereteztem a szemet Az erős műszempillát kicsit soknak éreztem, ezért csak egy-egy szálat használtam fel a vonzóbb tekintetért. Hangsúlyt fektettem a a szemöldök kiemelésére. És barackos pírt az arccsontra. A szájra szolidabb mályva szín került.
     Az oktatóm is meg volt elégedve a végeredménnyel. Mások kicsit erősebb sminket készítettek, én nem éreztem szükségét. Számomra így volt tökéletes az összhatás.
A smink elkészítésének elengedhetetlen kellékei: Sun Glow selyempor és a fekete szemceruza


     Ezután következett az alkalmi smink. Kicsit változtattam az eredeti koncepciómon. A fekete szín maradt alapnak, de annyira beleszerettem a selyemporokba, hogy úgy éreztem fel kell használnom több színt is belőle.


      Viszont így már szinte teljesen natúr szájfestést alkalmaztam. Végeredményben nekem jobban tetszett az összkép mint az eredeti elképzelésemben. Sokkal látványosabb és kreatívabb lett. Az alkotásiankat az oktató és a vezető sminkes értékelte. Kaptunk rá pontszámot, és az írásbeli teszt eredményével együtt alakult ki az érdemjegy, ami nekem Kiváló :)
     Az elkészült munkáinkról fotósorozat készült, melyeket később meg is kaptam. Az oklevelemet pedig azonnal átvehettem.
     Nagyon boldog voltam, élveztem a vizsgát, a fotózást.
     És az egész tanfolyamot. Annyi mindent tanultam. Olyan jó volt a hangulat, az oktatónk szakértelme és tudása pedig végigkísérte mind a 16 hetet. Nagyon boldog vagyok, hogy belevágtam, és nem bántam meg egy percét sem.
    Az első szint elvégzése után van munkalehetőség. Természetesen szeretnék ebben dolgozni. És fogok is jelentkezni rá. Sőt,azt hiszem a második szintes tanfolyamot is szeretném elvégezni.
     Szóval, ha valaki sminktanfolyamon gondolkozik, én az Il-Makiage céget ajánlom mindenkinek.

     Sajnos az elkészült vizsgaképeket a rendszer nem engedi feltölteni, de folyamatosan próbálkozni fogok vele.


17 megjegyzés:

  1. Kedves Imola!

    Nagyon örülünk, hogy jól érezted magad a tanfolyamon! Szuper ez a blogoldal!
    Számítunk rád a II.szinten, és természetesen a munkádra is számítunk:)

    Üdvözlettel:
    Il-Makiage

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, és köszönök Nektek mindent!

    Imola

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a blogod. Kíváncsi lennék a vizsgaképeidre. Én 1 évvel ezelőtt voltam először a sminktanácsadáson, azóta még voltam kétszer... Már nagyon sokat gondolkoztam a tanfolyamon. Nagyon-nagyon érdekel, de nekem kellenének biztos infók, hogy valóban tudok-e utána dolgozni, mert azért nem kicsi összegről van szó. (majd a tapasztalataidról írjál).
    December 9-én megyek egy 3 órás smink órára hozzájuk, szerintem az lesz a vízválasztó:)
    A termékeiket ismerem, és imádom (már egy kisebb vagyont sikerült ott hagynom)!
    Eszter

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szuper ez az írás!
    Ma a Te blogod hatására egy olyan jó kis sminket találtam ki, úgyis vendégségbe megyek pénteken, addig meg begyakorlom. Az Il Makiage termékek amúgy is jók, szeretem én is, az ő alapozójukat használom évek óta, bevált.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!
    Gondolom az elképzelt sminkednek köze van a selyemporokhoz is :)

    VálaszTörlés
  6. szia,

    Nagyon tetszett az írásod. Én is az Il Makiage-nál tanultam, abszolút egyet értek az általad leírtakkal. Tök jó, ahogy bemutatod a termékeiket. A vizsga képeidre amúgy kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Mona!

    Köszönöm szépen, és ezek szerint már van bennünk egy közös :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is szuper a blog! Gratulálok hozzá, és a sikeres sminkvizsgádhoz is! Panni

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Panni! Az egyik kedvenc lánynevem a Panni :)

    VálaszTörlés
  10. jó olvasni ezeket a sorokat! Így mindenki kedvet kap hogy részt vegyen egy ilyen tanfolyamon! Neked sok sikert kívánok a jövőben, és kívánom, hogy minden álmod így váljon valóra! :) Sági Andi

    VálaszTörlés
  11. Kedves Andi!

    Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled, és neked is sok sikert kívánok az életben!

    VálaszTörlés
  12. szia!
    gratulálok; kívánom, hogy ilyen lelkesedéssel maradj ezen a szép pályán! :)
    láttam már Il-Makiage sminkeket, tényleg profi munka:)
    flóra

    VálaszTörlés
  13. Szia Flóra!

    Köszönöm szépen, és nagyon fogok igyekezni :)
    Kívánom,hogy te pedig még sok szép Il Makiage sminket láthass.

    VálaszTörlés
  14. Szia. Gratulálok az eddigi munkádat nagyon jó volt olvasni írásodat :) kívánok a jövöbe is sok sikereket :) Livi.

    VálaszTörlés
  15. Szia Livi, köszönöm szépen :)
    Eszter, milyen volt a 3 órás oktatás?

    VálaszTörlés
  16. Én is elvégeztem az egyik Il-Makiage-os tanfolyamot. Senkinek nem ajánlom!!

    VálaszTörlés
  17. Kíváncsi volnék, miért nem ajánlod.
    Én csak modell voltam egy órán, de nagyon nem tetszett, hogy egy pici teremben szorongtak több, mint tízen, két körte lógott a plafonról, semmit nem lehetett látni, nem volt körben pult sem, tiszta káoszban keresgélte mindenki a termékeket, amikkel dolgozni akart.
    Ráadásul bár már a tanfolyam kétharmadánál voltak, még nem kapták meg a már a tanfolyam elején kifizetett készletet és így nem tudtak otthon gyakorolni.
    A termékek tényleg jók, de ennél sokkal jobb tanulási lehetőség a youtube, ráadásul az nem százezer forint.

    Amúgy a blogíró vagy olyan egyszerű, mint a faék, vagy csak egy sima promóblogról van szó, mert ez a sok semmitmondás és lelkendezés émelyítő.

    VálaszTörlés