2011. november 14., hétfő

Negyedik óra

     Már úgy vártam, hogy az Il Makiage sminkes táskámmal menjek órára. Nagyon jó érzés volt így kilépni az utcára, és tudni, hogy ma végre alkothatok valamit.


     A mai alkalom az alapozásról, púderezésről, pirosításról szólt. Illetve megnéztük a különböző arcformákat, és foglalkoztunk a világos és sötét színek kapcsolatával.
     Az alapozás nem volt erősségem. Nincs is otthon alapozóm, nem használok. Úgyhogy igazi kihívással szembesültem. És nem is tudtam, hogy ennek is vannak különböző típusai..
     És eddig abban a tudatban éltem, hogy nekem szív alakú arcom van. Pedig nem, hanem ovális.
     A pirosítás részét nagyon élveztem. Mert pirosító-pirosításfüggő vagyok. Olyan szép és megkapó keretet tud adni arcnak. És mennyi szín létezik ebből is......
     Egyébként minden gyakorlati órára modellt kell vinni. Nekem a barátnőim nagyon szívesen vállalkoztak erre a feladatra. Én pedig figyeltem, kérdeztem és festettem. Nagyon jó érzés volt. És a lelki szemeim előtt láttam magam, ahogy majd modelleket fogok alapozni bemutatókon :)

     Az Il-Makiage-nál az alapozókból is sokféle árnyalat létezik, és többféle típus is van. Megbizonyosodtam róla, hogy tökéletes fedést biztosítanak, és nincsen masz-hatásuk.


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Én egy barátnőmmel mentem el modellnek egy alkalomra. Utálom az alapozót, mert olyan ragacsosnak érzem magam tőle, és semmihez nem merek hozzáérni aztán. Rá kellett jöjjek viszont, hogy enélkül tényleg nem tökéletes a smink. Ha nincs alapozás, hamar eltűnik az arcomról a pirosító. Nekem bevált a barátnőm által kreált smink alapozóval együtt. Próbáljátok ki ti is!!

    Cili

    VálaszTörlés
  2. Igen Cili igazad van, az alapozás a lelke minden sminknek. És csak meg találni azt, ami tartós és nincsen tőle maszkérzeted. Szerintem az Il Makiage alapozó ilyen.
    Örülök,hogy nektek is tetszett, modellnek lenni is izgalmas :)

    VálaszTörlés